PrimaParkeren = parkeren + gratis shuttle vlakbij Schiphol. Bel: 087-7841760 .

FAQ



Moet ik jullie bellen als ik geland ben?

Ja, zodra u uw koffers heeft belt u met ons speciale 24 uur per dag chauffeursnummer 0621480055. We weten uw vluchtnummer en staan klaar om u meteen op te halen. Wel eerst even bellen dus zodra u bij de bagageband vertrekt.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, u kan per PIN betalen.

Hoe kan ik een wijziging doorgeven van de vlucht?

Stuur ons een bericht. Vermeld je naam + reserveringsnummer en de wijzigingen.

Hoe kan ik een wijziging doorgeven van de vlucht?

Stuur ons een bericht. Vermeld je naam + reserveringsnummer en de wijzigingen.

Kan ik gratis annuleren?

Ja, dit kan tot 24 uur voor vertrek zonder kosten! Wel dient u dit per email of telefoon aan ons te laten weten. Stuur een bericht naar ons toe. U annulering is definitief na bevestiging van ons.

Krijg ik een reserveringsbevestiging?

Na het boeken ontgangt u een email met bevestiging van de reservering inclusief routebeschrijving.

Is de shuttlebus bij de prijs inbegrepen?

Ja, alle prijzen van Primaparkeren zijn inclusief shuttlebus en btw.

Ik weet mijn vluchtnummrs nog niet en nu?

U kunt gewoon een reservering maken en later per email uw vluchtnummers doorgeven door een bericht te sturen.

Ik blijf toch een dagje langer is dat een probleem?

Nee. Laat het het ons wel weten door een bericht te sturen met daarin de nieuwe vluchtgegevens.

Wat is valet parking?

Dit is een speciale service waarbij uw auto wordt opgehaald bij schiphol als u vertrek. En wordt terug gebracht naar schiphol als u terug komt. U kunt deze service boeken via de ‘knop’ valet parking recht bovenaan op deze pagina.

Moet ik mijn autosleutels inleveren?

Bij het parkeren hoeft u uw sleutels niet af te geven.

Zijn jullie 24 uur per dag open?

U kunt elk moment van de dag bij ons terecht, zorg er wel voor dat u tijdig boekt om zo teleurstelling te voorkomen.

Ik zit in een rolstoel, is jullie shuttlebus hier op berekend.

Ook met een rolstoel kunnen wij u van en naar schiphol brengen. Geef dit wel aan tijdens het maken van een reservering zodat wij het juiste materiaal in kunnen zetten.

Kan ik ook bij jullie parkeren voor een dag?

Dit is geen enkel probleem.

Zijn jullie goedkoper dan een Schiphol Taxi?

In de meeste gevallen wel.

Zijn jullie goedkoper dan de trein?

Dit is natuurlijk direct afhankelijk van de plaats van bestemming. Komt u uit Almere dan zal de reis goedkoper zijn dan wanneer u vertrekt uit groningen. We zijn in ieder geval 24 uur per dag aanwezig om u op te vangen. Mocht uw vlucht vetraging oplopen dan mist u niet de laatste shuttlebus, wel kunt u de laatste trein missen.

Hoe vaak rijdt de shuttlebus naar Schiphol?

De shuttlebus rijdt net zo vaak als dat nodig is om iedereen zo snel mogelijk naar schiphol te brengen.

Kunnen jullie helpen met mijn koffers?

Ja zo ver als wij u kunnen helpen zullen wij helpen. Wij kunnen u helaas niet mee vergezellen naar de incheck balie maar we zullen wel helpen een karretje te vinden voor de zware koffers.

Ik maak een zakelijke reis, kan ik een factuur krijgen met btw?

Ja, dit is geen enkel probleem.

De voordelen



  • Goedkoop parkeren met bagage hulpservice.
  • Geen sleutel inleveren.
  • Bij aankomst parking betalen met PIN.
  • 24 uur per dag shuttle service.
  • Legaal parkeren op een goed beveiligd en afgesloten parkeerterrein of parkeergarage.
  • GRATIS starthulp als uw auto niet wilt starten.